четвер, 13 жовтня 2011 р.

Когнітивний дисонанс або гарантійна заміна Kindle

"Любі друзі", як говорив самі знаєте хто, сьогодні хочу вам розказати як я міняв по гарантії розбитий Amazon Kindle. Пристрій був куплений моєму сину, за подаровані йому на день народження гроші. Синуля вирішив "кинути понти" перед однокласниками, носив в школу (хоча він стверджує що брав щоб менше книжок носити, але я то знаю... сам такий був в його віці) де і був успішно розбитий через тиждень. Як все відбулось поняття не маю, можу тільки здогадуватись, не колеться... Але не суть. Буде мати тепер "кірпіч" і науку на майбутнє.
А наша історія починається з цього моменту.
Почухавши "рєпу", поліз в інет читати гарантійні умови і о чудо, Амазон міняє свої пристрої на протязі року і розбитий екран вважається гарантійним випадком. Почитав історії на форумах про гарантійну заміну трохи засмутився, люди писали що Амазон вимагав зателефонувати на американський номер телефону, там запитували серійний номер, номер ордеру, адресу купівлі, останні цифри кредитки і всяке таке. Так як девайс купувався через посередника на американську адресу щоб зекономити на доставці - я поняття не мав про все це. Та й англійська моя ще далека від ідеалу, а усна то взагалі в зародковому стані.
Але теоретично можна було міняти як подарунок. Треба сказати що я першим ділом зареєстрував пристрій на свій амазонівський екаунт, і навіть пробував купувати безкоштовні книжки. Але тепер, коли виникла потреба в заміні, чомусь список пристроїв був порожній, а при спробі зареєструвати виникала помилка що пристрій уже зареєстрований на інший еккаунт. Нічого не понятно, подумав може малий вже перереєстрував... але "партізани" сказали що нічого не знають.


Робити нічого, хоч не хоч треба пробувати. Знайшов в еккаунті амазона кнопку служби підтримки, там три варіанта: зв'язатись через ел.пошту, по телефону (рекомендовано) і лів чат. Так як на форумах писали що після спілкування ел.поштою відправили телефонувати, а моя усна англійська ніяка вирішив спробувати проміжний варіант - чат.
На жаль не зберіг історію розмови, але почав я так:
- Hi. My son has cracked a kindle’s screen. The Kindle was a gift for him from our friend. Can I exchange the broken device?
Мені відповів чоловік на ім'я Sudheer. Запитав про характер поломки, я відповів все як на духу, що пристроєм користувалась дитина, що скоріше за все він його впустив на землю і екран тріснув, але інших пошкоджень немає.
Sudheer спитав адресу доставки і останні 4 цифри кредитки. Я сказав що не знаю, але можу запитати у друга який мені робив подарунок (про це я домовився з "посередником", що якщо буде потрібна якась інформація він її надасть). Але Sudheer уточнив що він запитує саме мою інформацію, тобто мою адресу і мою кредитку. О_о Я назвав. Мене попросили "прив'язати" картку і адресу до мого амазонівського екаунту, це здивувало, тому що картка була прив'язана, але я повторно зробив настройки. Виявилось що на мою ел.пошту якимось дивом зареєструвалось 2 еккаунта і Кіндл привязаний до одного, а картка до іншого... Sudheer сказав що це не проблема і за 30 сек об'єднав мої облікові записи. О чудо, тепер я побачив мій Кіндл в списку пристроїв. 
Sudheer попросив зачекати кілька хвилин, після чого мені було сказано щось типу такого:
- Я зареєстрував Вам заміну, на протязі 12 годин Ви отримаєте на ел.пошту листа в якому буде інструкція по заміні. Це все. 
Через кілька годин прийшло два листа, цитую дослівно:
"Hello,
I'm sorry your Kindle isn't working. I'm sending you a replacement Kindle via Priority International Courier to get it to you as soon as possible.
Here's some information about how your order was placed to avoid any delays in customs:
I created the replacement order with charges using a gift certificate balance I applied to your account. No charge was placed on your credit card.
Here's your replacement order information :
Order Number: ХХХ-ХХХХХХХ-ХХХХХХХ
Estimated Delivery Date: October 24, 2011 
Please don't modify the replacement order in Your Account, as that may delay the replacement shipment. 
There is no need to return the defective Kindle. Damaged or defective products can often be disposed of free of charge at local municipal collection points. For more information about where you can drop off your waste equipment for recycling, please contact your local city office, waste authority, approved WEEE scheme or your household waste disposal service. 
You'll be able to access your existing Kindle Library and change your subscription delivery options on the Manage Your Kindle pagewww.amazon.com/myk when your replacement Kindle arrives. If you'd like to access your Kindle library while you're waiting for your replacement, Kindle for PC or Mac are free applications that let you read Kindle books on your computer. Please follow the link below for more information:
www.amazon.com/kindleapps 
Thank you for allowing us to work through this problem with you. Your replacement Kindle will be there soon.Thank you for your recent inquiry. Did I solve your problem?"

і інший з ордером в якому було вказано що ціна заміни $0 і доставка оплачена.

У мене відбувся когнітивний дисонанс. Я не повірив і поліз в гуглотранслятор перекладати. Ні все правильно, вислали заміну, зламаний девайс залиште собі... О_о Наступив "культурний шок", поліз перевіряти кредитку - не списали нічого. О_о

Глянув ціну заміни екрану в Києві - 1000 грн + доставка в туди-назад.
Занавіс. 
Я не хочу жити в цій банановій країні.

13 коментарів:

  1. Один момент тільки хвилює, щоб після прочитання цього посту наші "любі" співвітчизники не полізли "міняти" живі кіндли з метою отримати ще один пристрій на халяву.

    ВідповістиВидалити
  2. мені колись так китайці вислали нашару другу рульову, бо першу рульову вони вислали трошки не ту.
    ЗІ (сказав) - то видали цей пост. ти ж знаєш наших людей :(

    ВідповістиВидалити
  3. То нашо я його писав, якщо видаляти. Так, обгортку до цього кіндла (замовляв 9 штук в 3-х посилках, це до тих кіндлів які купувались разом з моїм, для колег) то 2 посилки прийшло, там по 4 обгортки було, а одна не прийшла. Вже 40 з гаком днів. Китайці відразу запропонували вислати повторно, сказав що почекаю ще недільку, якщо не прийде то нехай повторять. У них це звичайна практика. Колезі теж якогось чохла до мобільника повторили, а він потім прийшов і так... Дуже не хочеться зловживати цим, у них і так ціни дуже демократичні.

    ВідповістиВидалити
  4. "навіть пробував купувати безкоштовні книжки."
    и як? вишло купити безкоштовну книжку?

    ВідповістиВидалити
  5. Так, ця фраза теж викликає "когнітивний дисонанс" :) Купував безкоштовне. Але на справді так воно і є, все проходить як покупка, просто ціна = нуль. Алісу в країні чудес "купував", в принципі все просто - клікнув, через кілька секунд книжка "впала" на Кіндл.

    ВідповістиВидалити
  6. Прислали вночі:
    Congratulations on your purchase and welcome to Amazon Kindle. Your Kindle is on its way.
    Your package is being shipped by UPS International and the tracking number is ХХХХХХХХХХХХ

    ВідповістиВидалити
  7. Трекінг показує що новий Кіндл уже в Києві:
    Kiev, Ukraine 17/10/2011 12:51 Import Scan
    Riga, Latvia 17/10/2011 9:00 Arrival Scan
    Warsaw, Poland 17/10/2011 6:35 Departure Scan
    17/10/2011 5:20 Arrival Scan
    Koeln, Germany 17/10/2011 3:36 Departure Scan
    Koeln, Germany 14/10/2011 19:06 Arrival Scan
    Louisville, KY, United States 14/10/2011 5:12 Departure Scan
    14/10/2011 0:22 Export Scan
    Campbellsville, KY, United States 13/10/2011 19:17 Origin Scan
    United States 13/10/2011 17:18 Order Processed: Ready for UPS

    ВідповістиВидалити
  8. Уже на місці. :) Вже навіть прошивку поновив до версії 3.3

    ВідповістиВидалити
  9. Ага :)
    Ну я б уже на рахунок кольору не наглів...

    ВідповістиВидалити
  10. Філін, ти дотошний як завжди, молодець. Хоча я дивуюсь як механічне пошкодження може бути гарантійним випадком, але тим не менш :)

    Далі кілька пунктів про банановість країни:
    1) Дружочку не прийшов спочатку один айфон. очевидно вкрали на персилці. продавцю назад повернулась пуста коробка з приміткою "заявлена вага не відповідає дійсній"
    Потім йому ж не прийшли ще два айфони. При цьому він дуже підкований і в інеті, і в англійській, так що просто невдала зміна була десь на Укрпошті.
    2) Сам ось нещодавно купив лижну маску з Британії напряму через Ібей. Прийшла трохи царапнута у відкритій коробці. Хотів забабмбурити негативний відгук продавцеві, але в нього кілька сот відгуків позитивних, 100%. Тут очевидно теж наші друзі-поштарі відкрили, подивились і просто вирішили маска їм нецікава
    3) Посіяв якось від відеокамери зарядку. В сервісному центрі у Вінниці за нову просили 1000 грн. В Києві купив за 100.

    Отаке :) Країна дійсно бананова.

    ВідповістиВидалити
  11. і ще в мене колись в нашому рідному Борисполі вантажники відкрили 80літровий наплічник замотаний на купу шнурків, замків і все що там можна було закрити я закривав - ну і вкрали звідти речі :)

    ВідповістиВидалити
  12. Добре що Амазон не шле звичайною поштою :)

    ВідповістиВидалити