пʼятницю, 11 грудня 2009 р.

Пральна машинка погнала

Прийшов з роботи - сюпруга зустріла з "радісною" новиною - стіралка нає...лась. Мдє. Ну що ж, поліз дивитись що там сталось. Хоч я і не тямлю нічого в таких агрегатах, але чи я не інженер з вщою освітою? :-D

Хитра машинка чесно заливала воду, робила пів оберта, клоцала 1 раз, секунд на 10 задумувалась...і зливала все нахер, скажено моргаючи лампочкою і крутячи ручкою встановки програм.

Першим ділом поліз чистити насос...оооо, я його навіть відкрити не зміг, довелось знімати і потихенько розбирати. Закипіло вапняковими відкладеннями. Прочистив, поставив в зад, включив. Хер. Не паше.

Подумав може вона в цей момент пробує ТЄН включити. Поміряв опір тена і пробій на корпус...ніби в порядку. Правда тестер такий що бути в чомусь впевнено важко. Вирішив оглянути його візуально. Майже годину не міг дати дупля як він витягується...витягнув. На вигляд цілий. Мда. Нічого не ясно.

Попитав в джабері знайомих...не специ. Ну не дивно, сам такий.

Ну що ж, так як нічого не допомогло, можна занятись вивченням документації :) як і подобає справжньому інженеру, в самому кінці коли уже все перепробував.

Поліз в інет, надибав що стіралки видають виявляється коди помилок. Ги. Поліз шукати коди для моєї. Знайшов. Вивичення форумів і т.д. - 12 ночі. Саме час приступити до практичних експериментів. Отже включаю, чекаю, зливає - о, точно, моргає єдиною лампочкою. Рахую - 10 раз - пауза, 10 раз - пауза. Ага, код F10. По таблиці - помилка датчика рівня заповнення. І що це мені дало...нічого. Але ж ще не читані форуми на предмет такої помилки... Читаю, ага, зняти шланг, подути і щось там міряти на якихось контактах. Ну гуд, міряти не має чим, а от подути то можна.

Черговий раз розбираю, знімаю шланг, дую, врубаю програму... Набирає воду, крутить, крутить, крутить...не зливає...УРА!!! Я її сдєлав. 1 час ночі.

Мораль - Інтернет це велика річ. При наявності мінімально рівних рук і інтернету можна зробити те, за що я роки 4 тому відвалив би майстру гривень 100 мінімум.

1 коментар:

  1. Гггг.... сюпруга подзвонила що знову стіралка не паше. Видно треба міняти цей сраний датчик.

    ВідповістиВидалити