суботу, 13 лютого 2010 р.

Спортзал

Сходили сьогодні в "качалку" з Нінкою.  Нічо так, згадав що ще живий. Не знаю як буду себе почувати завтра, але сьогодні добре, приємна така втома на м'язах.

Адреса: вул. Л.Ратушної 18. Вхід з двору. Ціна 10 грн до 17:00, 12 грн після 17:00. Абонемент відповідно 100 і 120 грн в місяць,  3 заняття в тиждень. Тренер. Працюють з 9:00 до 22:00.

Зал сам по собі не дуже великий, але заліза достатньо. Тренажери, штанги, гантелі, гирі. Душова, інфрачервона кабіна, невеличка сауна. Приходити краще зранку, бо в вечері кажуть толпа така що яблуку немає де впасти. Тренер приходить на десяту.

10 коментарів:

  1. Наслєднік свабодєн... Після болячок сьогодні водив на каток, упрашував дома йти, воно впиралось як обично. Прийшли а тренерша заявила що сьогодні нас тренувати не збирається і взагалі пишіть пояснювальну О_о. Щось мені якось так обідно стало... Таке враження що всі ці катки мені треба. Того дома не випхаєш, а тепер ще й цю впрашувати чи що? Принесу наступного разу довідку з лікарні, якщо скаже що всеодно пояснювальну то й пішла вона... Чого я маю щось комусь пояснювати, я що щось порушив чи що. Теж мені... Один хер не натренує нічого путнього. А просто покататись тепер можна і в мегамол сходити за ті ж гроші. Не велика втрата.

    ВідповістиВидалити
  2. Дааа, а "сьогодні", тобто вчора і реально сьогодні почуваюсь так що "краще б я помер вчора". Руки ні розігнути, ні зігнути :)
    Завтра піду знову. Отримаю нову порцію екзекуцій на наступну групу м'язів.

    ВідповістиВидалити
  3. Саша, ти ж хоч зразу на себе гору не навалюй :)
    Краще взагалі зі своєю вагою працювати якщо постійно не ходив в зал, спина буде в кращому стані. Ну а якщо вже до металу потягнуло, то в басейн. Або легенька пробіжечка після залу :)

    ВідповістиВидалити
  4. "Поздна батєнька" :) Я уже.
    В басейн - фі, не хочу. Джим у мене в дворі, а до басейну ще піліть хз куда. З таким же успіхом можна й на каток ходити, побігати, але сюди дешевше і ближче.
    Зараз тільки підсохне я на лосєпед пересяду. Сподіваюсь після залу буде швидше вкатуватись.

    ВідповістиВидалити
  5. На турнике надо, и от пола поотжиматься. Для начала. А ты - сразу в бой :)
    Смотри не перекачайся, а то толк от тебя как от велосипедиста будет только в спринте на треке :)))

    ВідповістиВидалити
  6. бебе, мені це ще довго не грозить :)

    ВідповістиВидалити
  7. А я давно плюнув на всі ці захмарні абонементи і купив собі дві гантельки з регульованою вагою. Тепер "не займаюсь" вдома)))

    ВідповістиВидалити
  8. Вово... ключові слова тут: “не займаюсь” вдома.
    Вдома займатись не реально. Я вже пробував. Та і ціна тих гантель така що можна рік в зал ходити.

    ВідповістиВидалити
  9. Не то что на турнике надо, хотя, конечно, надо, просто нужна системность, ага.

    ВідповістиВидалити