понеділок, 15 лютого 2010 р.

Акваріум

В суботу витягнуло мене моє сімейство в зоомагазин, "подивитись нашій рибці пару, бо їй скучно". Сходили. Рибку не купили, зате більшісттю голосів, кількісттю 2, було вирішено купити новий акваріум :-D

Довелось в неділю брати ноги в руки і йти купляти. А також ґрунт до купи, так як з старого явно буде мало. Ну я вже тоді вирішив здійснити свою давню мрію і купити корягу.

Так що маю тепер цяцю. Запуск нового акваріума.



Старий виглядав так:

2010-02-14-161401.jpg

Жахлива кришка, зліплена колись мною на скору руку як тимчасовий варіант і яка так і не була замінена на нормальну.

Тепер цей аквас стоїть в стороні, чекає запуску нового.

Новий в свою чергу виглядає так:

Як і очікувалось зроблений з "бичіною", треба з середини обклеїти верх чимось темним щоб не просвічувався так рахітно. Лампи що йшли в комплекті полетіли в мусор відразу. (Якщо чесно я їх випадково спалив коли ставив кришку :) але всеодно збирався міняти відразу на енергозберігаючі).

Насипав ґрунт, поставив корягу, залив воду - чекаю. Читав що коряга може спливати, моя втонула відразу. Читав що може фарбувати воду - не фарбує. Ну то й добре.

Планую завести з 10 вишневих барбусів, або расбор, або неонів або щось таке... І креветки "чері". Думаю для такого об'єму більш ніж достатньо. Ну і трава... густо і багато.

Обновлення:

DSC00409.JPG

Ну от, через тиждень після запуску якось так:

2010-02-22-131013.jpg

4 коментарі:

  1. Додав сьогодні "какашок" з старого аква в новий і переставив фільтр в новий з старого. Подивлюсь ввечері як воно буде, може вже й можна якоїсь ростючки понатикати...

    ВідповістиВидалити
  2. А объем какой?
    Неонов не берите - нежные слишком, болеют часто. Барбусы рулез!

    ВідповістиВидалити
  3. :-)
    Акв на 28 літрів, маленький. Продається в магазині як 38 літрів, але калькулятор показує що при таких розмірах там ніяк не може бути більше 28. Короче це такий маркетинг по Вінницьки.
    Неони мені не подобаються, так що я їх і не особо хочу. Короче креветки - рулєз, їх і до пива можна :-D
    Що стосується коряги - ціна щось біля 50-60 грн, здається 58. Читав що може фарбувати воду, не хтіти тонути... втопилась відразу, воду поки що не фарбує.

    ВідповістиВидалити
  4. Куплю себе корягу на 23 февраля

    ВідповістиВидалити