понеділок, 31 травня 2010 р.

Трошки покатався.

Мої поїхали на екскурсію в Умань, а я щоб не втрачати день вирішив покататись. Подумав що не погано б соточку.
Маршрут вибрав такий: Сабарів - лівий берег бугу - Селище - Горбанівка - Ільківка - Некрасово - Микулинці - Петрик - літинська траса - окружна - Київська - київський міст - Хмельницьке шосе. Вийшло 98 км, довелось їхати до Політеха і назад щоб заокруглити до 100 :) Хотів спочатку в Некрасові звернути в Майдан, але проскочив поворот, вирішив що поїду польовими дорогами до Петрика, знову промахнувся і виїхав прямо в Микулинці. Зараз якраз цвіте акація, запах стоїть в акаційових посадках просто оболдєнний. Бачив зайця, маленького, сидів прямо на дорозі, підпустив мене метрів на 50, потім притис вуха і як дав дьору - тільки п’яти замелькали. В микулинцях сказали що в Петрик можна попасти об’їхавши оцеро. Поїхав. Омайгад. Ґрунтовка вперлась в річку, мене ніхто не попередив що має бути брід, хоча тітонька намагалась сказати що має бути "тако" і показувала руками щось схоже на канаву. Вирішив перекусити і пошукати ще дорогу. Затоптав хліба з плавленим сирком. Пару кілометрів полем, пшениця то була чи жито я щось не дуже поняв, покрутився - покрутився, зрозумів що то мабуть і є дорога. Середня 24.5 км\год поки крутився по полю, а тоді по очерету впала до 21. Повернувся до броду. Роззувся, вирішив спочатку перейти поміряти глибину. Виявилось нижче коліна. Залишив велотуфлі на тому боці і повернувся за байком. На спідометрі 50 км. В Петрику до траси поклали класний асфальт. На трасі зустрів дівчину на шосері, навпроти, якись скот здається, білий. В формі з написом Україна. Хотів помахати але вона зробила вигляд що мене не помічає, а далі фури закрили її від мене. Ну і фіг з ним. Подумав що до Вінниці вона мене ще дожене. Десь по дорозі став ще набрати води в флягу. І вже десь за кілометів 5 до вінниці вона мене таки догнала. Думав впаду на колесо, але вона через 200 метрів звернула на обочину де її чекав пацан на якісь базарній раскоряці з емулятором задньої підвіски. Ну і фіг з ним. На автовокзалі в ларьку купив Натс (Снікерсів не було), закинув пару калорій і вирішив що 80 км це не по феншую і треба проїхатись по окружній. Проїхався. Перед поворотом на вул. Л.Ратушної на одометрі 98км... та що ж таке, ніяк до 100 не добивається. Поїхав ще до політеху і назад. Наперегонки з трамваєм :) Трамвай 40 км\год неосилив.

Показники:
TM: 4:23:20
AVG: 22.9
MAX: 54.3
TTM: 321:37
ODO: 5693.9
DST: 100.94

Немає коментарів:

Дописати коментар