неділю, 24 липня 2011 р.

Він.Вєло.Прогін.2011

Як сказав Бєлий - епік фейл. :-D На 4-му колі прокол. Пацик з яким я їхав попередні 3 кола заїхав на 3-тє місце. Правда кажуть що на останьому колі він добре прискорився... Але в 10-ці я точно йшов, з 45-ти. Цікаво протокол глянути.

Гонка була досить демотивуюча, тому я навіть зрадів що проколовся і є відмазка щоб зійти.

Стартував добре, в перших рядах. На під’йомі повернув в протилежний бік, мені хтось крикнув, але кілька чоловік встигли проскочити... Причому проскочив хтось на гібриді і топталках... це якось не додало бадьорості, але ще вся гонка попереду. На 2-му колі знову в тому ж місці повертаю не туди... та що ж за херня... цього разу розумію це вже пізніше, чоловіка 4, що сиділи на колесі, проскочили. Ямать. Вони встигають вирватись далеченько, самому  наздоганяти під ацькі гірки не під силу. Причому чуваки знову ж таки на топталках, один з багажником... Демотиватор ще той. До спуска добираю цього що в результаті на 3-му місці, на перших колах він в гору їхав погано, зате на спусках рубав що треба, видно траекторії прикатав зарання, їду за ним ввесь спуск. Це кул, значно краще ніж на першому колі. На 3-му колі ми з ним добираємо всіх "цих з багажниками" і обходимо. Навіть не знаю хто там ще попереду, суб’єктивно чоловік 5... Вишу на колесі, намагаюсь зекономити сили на 5-те коло... і тут ловлю укус. Пшшш... приїхав. Сам баран. Треба колеса накачувати нормально. :) Мимо знову проїжджають "чуваки з багажниками"... Розумію що якщо швиденько заклеюсь то приїду не останій, але який в тому сенс... Клеюсь, вертаю на старт. Занавіс.



Світлини:

http://sandero-laney.io.ua/album463598

http://fotki.yandex.ru/users/sanyahlybin/album/168981/?&p=4

http://fotki.yandex.ru/users/asix-ko/album/124707/

http://www.radikal.ru/USERS/vinalex/veloprogon-2?pg=4

http://lisorub.io.ua/album463675

Тизер:

http://www.youtube.com/watch?v=4m81bvAizgE

Фівнішний протокол:

https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Agv5s5vZAdnDdFEwYVRhUENNM0x3b0d2RDdlNkZsTHc

13 коментарів:

  1. Чувак з багажником - то я, я ще й здивувався здається не обгонив, а потім бачу ви позаду, так і подумав що десь затримались. А потім бачив прокол - жаль.

    ВідповістиВидалити
  2. :) Ну ти нормально пхав, не знаю як там під кінець, але перші три то суперово. А багажник мабуть не зняв навмисно щоб мене демотивувати. :-D А на третьому колі то взагалі ти мене вивіз на гору, повисів на колесі.
    А прокол то не прокол, то треба колеса качати нормально... :-D Вкусив ободом.
    Старію... вже на Ви частіше називають ніж на ти... :(

    ВідповістиВидалити
  3. Під кінець здав трохи (видно не розрахував вірно сили), але треба протокол кінцевий глянути, пару я догнав і мене двоє на фініші зї'ли.
    Багажник не знімав - бо ліньки возитись, але на гонки треба знімати, бо замучать питаннями.
    Зате яка в мене мотивація була - бачу пару досвідчених гонсчегів і я за ними не відстаю.

    ВідповістиВидалити
  4. На Ви , бо особисто не знайомий.

    ВідповістиВидалити
  5. Та просто їдеш і думаєш, чи це я вже так херово їду, що туристи обганяють... чи це "туристи" насправді не туристи... :-D
    Так, думаю що на 5-му колі багатьох зкосило... після 30 км в такому темпі якраз десь починає рубати... хто більш серйозно всім цим переймається ніж ми, мають з собою на останій круг енергетичний гель. Хіміки :)

    ВідповістиВидалити
  6. То вже будем знайомі ;) Я правда тебе восновному зі спини запамятав :-D

    ВідповістиВидалити
  7. вот он этот коварный тип гражданской наружности: http://io.ua/18818525p
    :-D

    ВідповістиВидалити
  8. М-дє, на цьому Прогоні стільки якогось незнайомого народу а "всі свої" десь хз де, тільки Саня_МТБ таки затесався.

    ВідповістиВидалити
  9. :) Там просто було взагалі багато народу, того "свій" народ розчинився в масі. А так то всі були.

    ВідповістиВидалити
  10. Та зовсім я не "коварный"...
    може на вайлд-кантрі здибаємось

    ВідповістиВидалити
  11. Та хочеться на вайлд... тільки от після прогону хлебнув соку з холодильника, а він виявився "внєзапно" набагато холоднішим ніж я очікував. Так затягнуло носа-горло, що просто звіздєц. Тут треба їздити, а я на ватних ногах з закладеним носом... Одним словом поганому танцору завжди щось заважає. :)

    ВідповістиВидалити
  12. Я от хотів запитати, як досвідченого гонсчега, 6-ти годинний марафон - це не дуже важко? Чи може там потрібно їхати не дуже швидко? А то дивлюся всі поголовно (багато хто показав на Лісопарку і Сабарові результати не ахті) реєструються на 6 год., я наприклад можу проїхати 6 год, але з перепочинками, після досвіду Сабарова - думаю що 6 год під палючим сонцем і з темпом вище середнього буде важкувато Я ПОМИЛЯЮСЬ ?
    Для себе подумую категорію - з год. Але дивлячись на процес реєстрації ? . . .

    ВідповістиВидалити
  13. Ото ж знайшов досвідченого :)
    Темп ясно що нижчий ніж на 30км гонці, та ще й жерти щось треба інакше просто не доїдеш.

    ВідповістиВидалити