понеділок, 12 листопада 2012 р.

Млинки. Вперше в печері.

Вибрався в вихідні полазити в "Млинки". Чорт забирай, це виявилось прикольно. І зовсім не так як я уявляв. Я чомусь думав що це має бути щось типу екскурсії, там поводять, покажуть щось малоцікаве, розкажуть щось малокорисне. Але крепатура на всьому тілі (в тому числі на сраці), знову помяте ребро (було діло 3 тижні тому, гепнув на ровері, тепер в печері на вузікій розпорці воно знову зробило "хрум" :) ), штук 5 ґуль на голові і незчисленна кількість синців кажуть що було "весело й прикольно".  Одним словом все як я люблю, трохи стрьомно, трохи екстремально.
Виявилось що клаустрофобії у мене немає і лізти у всілякі щілини і дірки дуже навіть не нудно. Щоб раніше мені показали на фото чи відео таку дупу і сказали що туди треба пролізти я б єйбогу послав на 3 веселих... В реальності все виявилось не так страшно. Мозок switch off і попхав...

Ще пробували йти з вимкнутими ліхтариками, відчуття цікаві, але думаю що то треба робити маленькою групкою і мати більше досвіду.

Шкода ніхто не взяв фотоапарату, не те щоб там вийшли дуже гарні фото, впевнений що без 100 кілограм освітлювального обладнання не вийшли б, але ж хоч щось показати. Зате на останій вилазці зустріли Слоника який знімав відео, теж вийшло не торт, але там є моя пика - отже не брешу, був. :-D Треба буде повторити...







І ще, здається мені має сподобатись скелелазіння. Треба буде обов’язково спробувати при нагоді.

Немає коментарів:

Дописати коментар