вівторок, 17 листопада 2009 р.

Страхування

Банк придовбався щоб я застрахував квартиру і життя (квартира в заставі, кредит типу). Довелось страхувати. Поки що тільки нерухомість. Відвалив 467 грн. Не дуже ясно чим воно кому допоможе, але куди я дінусь, не застрахуй - можуть залупити відсоток по кредиту такий що очі вилізуть платити.

Тепер на черзі страхування життя, там взагалі мраки - 1330 грн... при чому чим більша сума кредиту тим дорожча страховка. Цікава логіка. Тобто якщо у мене немає кредиту - моє життя нічого не варте.

І чим цікаво банку допоможе страхування мого життя? Якщо я складу копита то все одно квартира в заставі, забирають, продають, повертають кредит. Якщо копита двине квартира то вона застрахована, отримують страховку, повертають кредит. До чого тут страхування мого життя, ще й на таку суму - "ніпанятна".

Можна було правда "зекономити" гривень 120 і застрахувати тільки "стіни", але тоді виходить що віддав страховій компанії гроші просто так. Бо така страховка не розповсюджується ні на що. Типу якщо моя квартира на 6-му поверсі якось так розвалиться що не залишиться стін, але при цьому фундамент буде цілий, тоді страховий випадок, а все інше ні. Ги. Тобто 100% "развод на бабки". Вирішив не економити ті копійки і застрахувати (як вони це називають) стіни і ремонт. Тобто в випадку пожежі, або затоплення сусідами є хоч якийсь примарний шанс отримати якусь компенсацію.

2 коментарі:

  1. Интересно. Ну, желаю Вам никогда не воспользоваться страховкой :)

    ВідповістиВидалити
  2. Та я собі теж такого бажаю, 95% що ніхто нічого не виплатить в цьому гондурасі що чомусь безглуздо називають Україною...

    ВідповістиВидалити